VISpascampagne 2017 van start

3561
24 mei 2017

De VISpascampagne van 2017 is in volle gang. Tot en met begin juli wordt het sportvissen en de VISpas op verschillende manieren onder de aandacht gebracht.

Zo kom je op zestien locaties langs diverse Nederlandse snelwegen de advertentie voor de VISpas tegen op grote, digitale billboards. Ook online loopt er een campagne via banners op de belangrijkste landelijke nieuwswebsites waarbij het (verbeterde) bestelgemak een speerpunt is. Op televisie maakt de serie Bart leert vissen – tot deze zomer te zien op kidszender Nickelodeon – onderdeel uit van het gedeelte van de mediastrategie dat specifiek is gericht op de jeugd.

Deelcampagnes

De VISpascampagne is dit jaar namelijk onderverdeeld in diverse deelcampagnes. Allereerst worden sportvissers die al in het bezit zijn van de VISpas opgeroepen om het vissen te promoten en andere mensen te enthousiasmeren. Daarnaast worden ook sportvissers zonder VISpas aangesproken.Dit door middel van het aspect controle en de nadruk op het goede werk dat de georganiseerde hengelsport met de opbrengsten van de VISpas verricht. Tenslotte wordt bij niet-vissers de sportvisserij in het algemeen gepromoot en de VISpas geïntroduceerd.

Bron: Hét Visblad

Om u de beste gebruikservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Voor meer inhoudelijke informatie en het onderscheid die wij hier in maken, verwijzen wij u door naar ons. cookiebeleid.