Klachten- en adviesprocedure dienstverlening
Sportvisserij Nederland probeert jou zo goed mogelijk van dienst te zijn. Als de dienstverlening van Sportvisserij Nederland naar jouw idee niet op orde is, kun je een klacht of advies doorgeven door middel van het klachten- en adviesformulier (
DOC /
PDF), of dit
online formulier. Dit heeft als doel om de dienstverlening te bevorderen, door de klacht of het advies serieus in behandeling te nemen. Het formulier dient volledig
online te worden ingevuld of naar de dienstverlening@sportvisserijnederland.nl gestuurd te worden. Hoe vollediger het formulier is ingevuld des te beter kunnen we elkaar van dienst zijn. De integriteitsmanager zorgt dat het door de verantwoordelijke leidinggevende wordt opgepakt en afgehandeld. De gehele procedure is te vinden in dit document (
PDF).
Geen klachten en adviezen visdocumenten
Bovenstaande procedure is
niet bedoeld voor klachten en adviezen die betrekking hebben op de VISpas. Voor klachten en adviezen rondom visdocumenten en dus ook de VISpas kun je terecht bij
vispas@sportvisserijnederland.nl of
telefonisch via (0900) 202 53 58 (€1,- per gesprek). Klachten en adviezen die hier betrekking op hebben en toch binnenkomen via de bovenstaande procedure worden niet opgepakt.